Friday, July 27, 2012

Б.Энхтуяа "ТАЙТГАРАХУЙ"



Мөнхийн дурлалыг би хүлээхгүй
Мөргөл залбирал би мэдэхгүй
Залбирал сураад ч хүслэн биелэхгүй
Замаасаа гарч чи наашаа ирэхгүй



Мөнхийн дурлалыг би хүлээхгүй
Мөнөөх зангаар дахин чамайг зовоохгүй
Хурмастын доорх өдөр хоногуудын нэгэнд нь ч
Хувь заяа чи биднийг учруулахгүй

Айхгүй догдлохгүй нүднээс минь чи
Амьдрал надад юу сургасныг олж харахгүй
Үүрэглэх үдэш биднийг нөмрөхгүй
Үг дуугүй чи намайг ширтэхгүй

Цагийн тоололд үл орох нэгэн учрал болж
Цагаан манан хормой доогуур хөшиглөхгүй
Сэтгэлдээ өдөр бүхэн давтдаг янзаараа
Сэмхнээр уйтайгаар үснийхээ хавчаарыг би сугалахгүй

Нүд салгалгүй чамайгаа ширтсээр
Нүгэл буяныг тайчиж хаялахгүй
Ул мөргүй, чимээгүй учралын тэр цаг ирэхгүй
Усан бороо ч шиврэхгүй, цасан ч будрахгүй

Үг ч үгүй, нулимс ч үгүй чамд би үнсүүлэхгүй
Үг ч үгүй, хуурмаггүй намайг чи энхрийлэхгүй
Зөвхөн чиний дуугүй үнсэлт, жаргалтай харц,
Зөн бэлгийн гэрэлт учрал хэзээ ч тохиохгүй...

1984 он.

2 comments:

Сүрэн said...

Bayarlalaa, yag unuudriin nastr bailaa ene shuleg.

myhuonglequyen said...

Thanks for sharing, nice post! Post really provice useful information!

Giaonhan247 chuyên dịch vụ vận chuyển hàng đi mỹ cũng như dịch vụ ship hàng mỹ từ dịch vụ nhận mua hộ hàng mỹ từ trang ebay vn cùng với dịch vụ mua hàng amazon về VN uy tín, giá rẻ.