Thursday, October 21, 2010

Д. Нямсүрэн: Алтан навчис намар шууран исгэрэлдэхүйд

Алтан навчис намар шууран исгэрэлдэхүйд
Анзааралгүй дэргэдүүр нь хүмүүс өнгөрөхийн ижил
Алтан тэр навчсанд орон исгэрээд
Алга болмуй би
Нойрмог галуу гунганах үүрээр
Ногоон өвсний зүүдэн дундуур
Сарны гэгээ бүсгүй хүн шиг явахад
Салхи болж дагамуй би
Аянга цахих тэнгэрийн хаяанд
Аадрын өмнөх байдал дор
Аяархан дохих цэцгэнд шилжээд
Алга болмуй би.
Ноход, Эрээнцавд боорлох үдшээр
Нойтон үүлний, шиврзэ манан дотуур
Зуун шарга зээр гүйлдэн өнгөрөхөд
Зул болж бадмалмуй би.
Намрын байгаль алтан долгисоор гүвзлзэж
Наран тэнгис мэлтэлзэн урлахуйд
Навчсан завинаа суун сзлүүрдээд Нацагдоржийн "Харанхуй хад" руу зүглэвэй би
Зүггүй алга болсон шүлэгчийг хаана буйг
Зүлэгтийн уснаа хөвөх шувуунууд
Зүүн хийдийн гэлэнмаа Амитаби
Зүгээргүй авсан хүүхнүүдээс минь асуугаарай.
Зуны өдрийн үд дундад
Зураг мэт уулсын минь цасан
Зуурхан зуур гялбасхийн үзэгдээд
Зузаан хязгааргүйн чөлөөнд намайг нууцлана...

No comments: