Sunday, November 11, 2007

Ш. Гүрбазар - Орчлонгийн дутуу



(Орчлонгийн дутуу гэдэг ганцхан юманд л байх юм даа)

Аавдаа би эрхэлдэг байсан
Аавдаа би эрхлэхдээ
Алтан гадасны од аргамжааг буулгаж зээрийн шагайгаа холбоё гэж
Аадрын сүүлчийн солонго барьж шилбүүрийн үзүүртээ уяя гэж
Үлгэр дуустал үүр цайлгахгүй гэж өлөн шүүдрийг өдөр өнжөөе гэж
Эрхэлдэг байсан элдэвлэдэг байсан

Ээждээ би эрхэлдэг байсан
Ээждээ би эрхлэхдээ
Өлзийт булгийн халгайны өргөс болгоныг түүлгэе гэж
Өвдөг шалбалсан чулууны өөрийнх нь уйлахыг үзье гэж
Намайг өсгөсөн өвөөгөө холоо явахад нь авчирна гэж
Намрын шувууг буцаахгүй нуурын хөвөөнд тоглоно гэж
Ээждээ би эрхэлдэг байсан

Одоо тэгэхнээ

Алтан гадасны од аргамжааг буулгахаар
Аав минь явчихсан юм биш байгаадаа алга байна
Өлзийт булгийн халгайны өргөс болгоныг түүх гээд
Ижий минь ирээгүй юм биш байгаа даа эзгүй байна

Мөнх бусын орчлонгийн дутууг бүтэн болгох гээд
Миний хоёр буурал одоо эзгүй байна


No comments: